Jul. jul strålande jul?

Sitter i Lund nu. kallt. Sitter dock bara med täcke ;) Tycker dock att "de" borde lärt sig att även studenter fryser när det är kallt ute.. men det verkar ingen bry sig om..

jag skriver ganska sällan. Har väl inte ork eller så :P haha (nej för jag gör ju såå mkt jobbigt)

Har lov iallafall, har haft det i en vecka nu. riktigt skönt. Har dock inte gjort så mycket under denna veckan, försökt ta det lungt mest faktiskt :)

sitte rå väntar på Jimmy nu, sen ska vi äta å sen dra till stan :D

Inte träffat alla mina vänner på ett tag, men alla har väl massor att göra :/ vilket är jäkligt trist.

Förre veckan va ett rent helvete, usch. Varit en hel del jobbiga veckor, så ser framemot 2 bra veckor nu :D

LillJul - Hemma
Jul - Kristanstad
Nyår - ? vet inte riktigt än, men fick ett bra förslag igår som låter mysigt :)

Är iallafall massa trött nu, även om det börjar bli bättre nu eftersom jag varit vaken i 25 minuter :P Har lite julklappart kvar att handla faktriskt. (och det är fruktansvärt ovanliht)

Har inte alls haft någon julkänsla iår, men det kommer väl snart hoppas jag det är ju faktiskt 2 dagar kvar till julafton :P

Har inte så mycket vettigt att säga egentligen, vill väl bara önska alla en riktigt GOD JUL!

That's all for now.

Kommentarer
Postat av: My N ^^

du ska till billy med mig, DENNA gången ska du dit!

2006-12-23 @ 17:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback