Dagarna går.

Hade lov förra veckan, var ju som sagt i Dals-ed då på "Ungdomstorget", hade grymt kul kan jag säga. träffade många trevliga människor. Man kan säga att man fått en hel del inspiration därifrån, som man nu bara vill dela med sig av :)

Träffade John där också :) Var riktigt trevligt. Trivs i ditt sällskap, hoppas vi ses igen, så kan vi ta en cigg å dricka lite vin! :) Tack för de trevliga pratstunderna.

Ännu en vecka har gått och om en månad är det jullov. Varit på Fnrollspel ons-fre. Är riktigt kul bör ni veta, man lär sig så otroligt mycket och träffar mycket folk. Kan inte låta bli att känna mig en aning hedrad av att det var jag som blev utvald. :) Hade verkligen roligt :D Hoppas att jag får chansen att åka nästa gång också!

Fredags. Efter Kristaianstad åkte jag till Lund. Hade jätte mysigt och trevlig där. Mådde verkligen bra där :) jag tyckte allt gick bra och jag hoppas att vi gör om det snart :D

Jag har märkt att jag är riktigt kass på att förklara mig. hur jag känner å vad jag känner. skrattar åt mig själv när jag tänker på det.. haha..

Bröllop igår. Var verkligen fint. Var riktigt Nice. Sjöng min låt också. Fick massa beröm :D så snart är man väl kändis då? haha...Diggade dock mest deras bröllops dans. Var ju inte direkt vals :P

är förkyld, trött, känns som jag har feber dock. hade behövt en godispåse och att bli nerbäddad.

that's all for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback