Fet, ful, äcklig slyna.

Riktigt så illa är det inte.

Tjockis är dock vad jag är, mår riktigt kasst över det just nu.. massa saker som tynger mig och igår blev det mesta allt för mycket..
Längesedan tårarna kom offentligt.

sitter och pluggar nu, vet inte om jag kan det. men antar det. Det mesta ska sitta där, främst alla glosor man inte kan.. men tror ingen kan alla.. :/

helvetet = livet. Iallafall för tillfället. Lever med en ständig huvudvärk, press och stress. tänker hela tiden "snart bara två veckor kvar, två veckor", men sen tänker jag på vad jag ska hinna med... men jag komma klara även detta..

Måste Plugga Träna och Banta. ska köpa naturdiet imon, och träna. måste bli ordning på mitt liv nu..
finns dock personer som gör livet lättare att leva <3

Träffade Niklas i helgen, har verkligen saknat dig så grymt mkt. Kändes skönt att få krama dig å prata av mig. Samtidigt som det var skönt, var det jobbigt.. kände mig otroligt kluven, och kunde inte direkt förklara mig.

Hade massa trevligt idag :D mysis. Längtar till nästa gång vi ses. Ska försöka skriva MVG imon, ;) eftersom att du tror på mig :P <3

ska duscha snart, plugga lite mer och slutligen sova.. piano å teori imon, samt prov. Please kill me?

That's all for now..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback