Sjuk.

Sjuk av saknad.
Sjuk av sjukdom.
Sjuk av utmattning.
Sjuk av livet.

Dagarna flyger förbi, och livet blir knappast lättare att hantera. Det är så att man ibland önskar man vore liten igen. Vissa stunder blir man påmind om hur det känns att vara 6 år igen då ens största problem var vilken klänning barbiedockan skulle ha på sig.

Livet flyter på.

Idag har varit en riktigt pissig dag. Och då menar jag det verkligen.
Jag brukar inte gråta. Jag ses nog som en väldigt stark och självständig tjej. Men idag brast nog den illusionen. Jag behöver komma ner på jorden, men varför måste "de" dra ner mig till helvetet? Allt har verkligen gått fel idag, eller i princip allt.

Det känns hopplöst att man lagt ner så otroligt mycket jobb på skolarbete å plugg när det endå inte gett  något resultat. Min motivation och inspiration är totalt borta för tillfället. Önskar nästan att jag aldrig gått upp idag.  Vissa dagar ska man bara stanna kvar i sängen och försöka förneka ens existens.

Matteprovet. Klarade det idag. Vet nog dock varför jag gjorde det :P Jag förstår inte varför jag inte gjorde så innan, så galet. Jag fick säkert 6 poäng extra nu ju. -suck- men men. avklarat iallafall :D

Pratat med John idag :) Känns skönt att kunna ringa någon när man är så arg att man helst av allt bara vill försvinna, men vet inte hur eller vart. :/ Tack! <3

Tessi. min underbara flicka. Tack så mkt att du finns där å tar ner mig på jorden och ger mig choklad :P

Gårdagen. Den var Underbar! Längesedan jag hade en så mysig samt trevlig dag å kväll. Jag önskar jag kunnat ligga kvar i sängen och aldrig flyttat mig därifrån. Det var många månader sedan jag var så glad en hel dag. Har ont i käken idag efter mina fåniga leenden. haha :) men det var väl sött! eller något... vem vet!

Emma, My å Frida... Gahhh... saknar er mina busjäntor. Har inte alls haft mycket tid tillsammans de senaste veckorna och det känns verkligen förjävligt ska ni veta. I miss you so much! <3

Torsdag imorgon, men jag önskar det vore fredag. Vill ha helg (även om helgen innebär massa jobbiga saker också) -suck- Men förhoppningsvis blir det en del underbara och mysiga "saker" också (a) !!

Imorgon är det en ny dag, och då ska jag försöka vara mer positiv än jag varit idag, för idag har jag varit riktigt jävlig.. och det vill jag inte vara :( för jag är inte det egentligen.. jag är ju faktiskt snäll och trevlig.

men ska inte skriva mer nu iallafall... behöver väl ta det lugnt eller något.. jag vet om det. (på mer än ett sätt)

That's all for now.


Kommentarer
Postat av: tessi

Klart gumman.. choklad gör livet lite lättare, för en stund iaf:) tänker på dig

2006-11-19 @ 19:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback