tystnad.

För en gång skull är det tyst, om man bortser från det klickande ljudet från tangenterna och mina egna andetag. Klass rummet är tomt nu, fast det dröjer väl inte så länge till förrens alla är tillbaka..
det är skönt med tystnad. har glömt hur mycket man uppskattar den egentligen... Tystnad är något jag sällan upplever.

Lugnet. Känns som jag glömt bort hur det är att ta det lugnt.. kan knappt minna hur det är. (nu försvann tystnaden)

Är mycket att göra nu, och en månad fylld med "helvete" börjar snart.. December. aldrig en ledig stund. vilket betyder värre än innan... Har några prov framför mig, inlämningar och en massa konserter. men det blir säkert bra :) Får ju lov den 15 och efter det vet jag var jag vill vara :)

Trots att livet känns för tungt att bära helt ensam just nu, så mår jag ändå bra. Är lycklig. (tror jag?) vet inte hur jag ska förklara, tror dock aldrig att jag känt såhär någon gång...

Vi männsikor går igenom olika stadier.. stadier jag inte kan förklara. Diskuterade en del med Emma i helgen när vi åkte hem från Billy. Ibland skrämmer jag mig själv.. ska det verkligen vara så?
Ibland tror jag att jag aldrig kommer att bli nöjd med mig själv, mina krav å förväntningar är för höga för att jag ska kunna uppnå dem.. och det är och kommer nog förbli mitt största misstag någonsin.. och det är jag rädd för...

Är inne i den depp-men-ändå-glad-period. Skiter i vad alla andra tycker för tillfället, jag tänker göra precis som jag vill. Men samtidigt känner jag mig otillräcklig. rädd för att mista det som jag äntligen funnit? men samtidigt rädd för att släppa det jag har nu... men som jag inte kan behålla..

Är full av tankar.

Imorgon är det fredag.. igen. Veckorna bara försvinner. de rinner ifrån mig. Hinner knappt med att tänka. Man vaknar på måndagen å helt plötsligt är det fredag... igen... men jag klagar inte..

Imorgon, hoppas vi ses då? Jag saknar dig massor. Kan verkligen inte förklara någonting för mig själv just nu.. jag känner mig mest konstig. Men jag hoppas att jag får behålla det jag fick med mig(?)

ska spela teater denna helgen, premiär på söndag. Ska faktiskt bli skoj. känns som orken kommit tillbaka, en del av den iallafall. Blir teater träning ikväll också, 3 gången denna veckan.. men ja..

har jag ett liv? ett verkligt liv?

kan inte koncentrera mig nu mera, fullt med folk. tänker gå å göra mig min dricka nu å äta en apelsin, sen blir det dagens sista lektion, franska.

franska - solosång - hem(?) - möte - teater  - hem.

Me Like You <3

That's all for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback