Allt för mycket.

Skolan är mycket, livet tar snart död på mig. Men jag tänker överleva.. var så säker.
Ont i ryggen, ont i magen, ont i huvudet. Blir allt för vanligt för mig nu..

Är mycket i skolan, lagt ner massor av jobb de senaste veckorna. Men hur resultaten blir har jag ingen aning om än. Måtte det bara bli bra.... annars lät allt man lagt ner känns som om det vore förgäves.
Har inte direkt hunnit med mitt eget liv på sistone.

Har ingen motivation till att skriva heller, vill helst av allt lyckas. LYCKAS LYCKAS! sen skiter jag i allt annat. Ha historia prov imon.. DET MÅSTE GÅ BRA MVG MVG MVG!! intalar mig själv det hela tiden. det är så viktigt för mitt betyg...så om det finns en gud, var med mig imon.

Blir fest i helgen, plugg och teater. Sen vet jag inte mer dock..

usch, palla bry sig, eller rättare sagt orka? (samma sak dock) Borde komma isäng tidigare ikväll än vad jag brukar, hade verkligen behövt sömnen...

that's all for me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback