Ditt jävla k-khuvud.

Jo.

vissa dagar är fan sämre än andra. Vissa dagar känns det som man skiter i vilket. Man bryr sig fan inte om någon. Fast inte för att jag bryr mig om så många människor i vanliga fall, minst om mig själv.

Var på fest igår hos My, var helt okay:) Vissa saker var roligare än andra. Fick en puss iallafall. haha.. hade många roliga diskusioner och fick en del söta kommentarer! Och det är alltid trveligt. Jag åkte hem istället för att sova där, och tur var nog det. Hade inte pallat att åka hem nu imorse.
Tränat teater hela dagen, 11-19. lixom orka?

Jag är sur.

och blir så jävla fruktansvärt irriterad på vissa MÄNNISKOR! *gahhh*

pallar fan inte skriva mer. tycker mest synd om de männsikor som ska läsa detta och förstå min frustration.. så lixom palla. ska bli riktigt nice att jag åker på torsdag. sen kan jag ju alltid uppehålla mig själv.. det brukar jag vara bra på

dö! allt för mig denna kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback