Du är min Framtid!

Wieehooo! Iadg är det en ganska bra dag ändå. Sitter just nu och lyssnar på min och oskars låt på mycket hög volym. varför kom den inte med i melodifestivalen? OBEGRIPLIGT! Ska snart in till Ängelholm, teori, piano och sedan styrelsemöte. Lång kväll. Inte pluggat alls mycket idag. har helt enkelt inte orkat.

Hade tänkt skiva ett litet presentationsbrev nu, där jag presenterar mig, Oskar och vår låt. Sen ska den ut till alla vi kan tänka oss ! Ska även uppträda med låten för första gången på Magnus och Lindas bröllop! Det du!

Är ganska jobbigt nu förtiden med det mesta. Mina intresse och mina krav på att allt eftersträva perfektion börjar urarta en del. Att vara helt slutkörd vi 17 års ålder, är inte normalt. (tyvärr känns det som att det är många som ligger i gränszonen för det)

tycker att fredag ska bli kul! Retro! Billy!, tack för att du har saknat mig. Du ska bara veta vad det betyder.

Bheöver kärlek också, men har inte ens tid för att få det 5 minuter i veckan. Jag  blir
 överröst(finns det ett ord som heter så?) av massa låtsas kärlek. folk som tro sig bry sig om mig, eller ännu värre... personer jag låtsas tycka om för att de ska ge mig kärlek?

Låg och tänkte inatt på Jimmy. Tror nästan jag tycker om honom. Hur är det möjligt att känslor kan vara så starka för en person som är så långt borta. Dina sms får mig att skratta och gråta... för jag saknar dig så fruktansvärt mycket ska du veta...

Jag behöver ett par skor! iallafall för att känna mig lite lyckligare.
Har inte hittat någon klänning till bröllopet heller. så jävla illa det kan bli! fuck.

skolan går bra och dåligt. Stress gånger 50000 tusen. = dåligt. Mina prestation = bättre. Och det är alltid ett plus.

Helgen, vad kommer den erbjuda?
*Fredag: En go fylla? Retro? och en jäkla massa kul.
*lördag: plugg? Någon som vill ge mig lite mer låtsas kärlek?
*söndag: vaknar väl någonstans? sång i kyrkan. PLUGG!

Ja, blir väl i princip som vanligt. men förhoppningsvis blir det roligare.

Palla skriva mer nu. får ändå aldrig ut det jag egentligen vill få ut. -Ibland vill jag bara spy på vissa människor- 

That's all for now. Ps: Vår låt är faktiskt grymt bra!Ds:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback