Frustrerad.

Gaaaaahhhhh! Idag är jag så arg! Förbannad. Spydig. Jobbig. Ja, allt negativt man kan tänka sig. Jag tror att jag har pms, eller jag hoppas det. Håller dock på att lugna ner mig nu.

Kaos. Massa i skolan, vår andra dator paja. Så allt mitt är på den andra datorn, har fått fixa ner vår gamla dator hit(gissa om den är seg)
Känns som jag inte pallar vissa saker mer, känns som man snart kommer att bryta ihop. men samtidigt inte. känns som jag har ganska bra koll på läget jämfört med många andra, men en kram hade inte varit helt fel.
sov hos Izcon inatt! var trevligt :P kollade på X-men. haha.. jag gillar inte sådant egentligen, men vad gör man inte för att männen ska vara glada! haha.. tack för att du fick mig på lite andra tankar..

Fick sms av Jimmy nyss, det kunde inte ha kommit vid bättre tillfälle. har tänkt på honom så mycket att jag vill spricka. Jag gråter nästan av att bara tänka på honom, skulle verkligen behövt honom nu..
tack för att du saknar mig och tänker på mig.

Pratar med Daniel nu. Du gör mig glad.
Pratat med niclas i helgen också, det var skönt. Har varit orolig för dig.

Emma Emma, jag finns här för dig. Det måste du veta. Jag är alltid till ditt förfogande.

Jag mår bra, trots allt de dåliga.

Fick ett jätte roligt besked igår, fast vågar inte ta ut lyckan i förskott, för tänk om dte nu inte blir så ändå.. men jag hoppas verkligen, ag tycker att jag har förtjänat det!
Övningsköra nu. lär väl behöva det, sedan teater, sedan hem och plugga. Lär nog finnas på nätet ett bra
tag natt. och mycket kaffe lär det bli.

Tessiboy. Nästa helg får vi se till att ses. Jag tror vi behöver det.

That's all for now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback