Gröna naglar.

Skola, teori, piano, spinning. Hem.

Jopps, har inte duschat än, tänkte gå ner och göra det nu, och sedan lägga mig i sängen!Det ska bli underbart skönt. Har varit ovanligt trött nu på sistone, förstår dock inte varför. Höst? kanske.. eller snarare vinter, det börjar ju bli massor av kallt :O

Träffade Emma & Billy idag :) alltid lika trveligt att få prata med er, även om det bara är i fem minuter. Jag och Emma är gjorda för varann, och Billy han är min solstråle som lyser upp mitt dystra liv.

Förutom att jag somnar på lektionerna i skolan och att jag har massor att göra tills nästa vecka (som måste göras i helgen) så känns det mesta riktigt bra! har ont i magen bara, hatar mens. Förstår inte varför vi ska ha det egentligen.. eller jo det gör jag. jag förstår ju hela den proccessen... men ja, ni fattar?

Jimmy vill jag kommer snart, men det vill inte mamma och itne plånboken heller. Kan det inte bli förrens till sommaren? BLÄ!
En annan kulig sak är att Paris är i princip bestämt :D Guud vad kul! Jag ska bo med Philip. Annars ska jag inte med och så enkelt är det. Inte kan väl killar-och-tjejer-sova-i-olika-rum regeln gälla när man är 18? hrm... mysko! Vet inte direkt mer vad som ska skrivas idag, känner mig ganska omotiverad.

Jo, en "söker jobb som sångerska" lapp ska snart upp.
Massor läxor skall göras.
Saker skall förberedas!
Pengar skall skaffas/sparas.
Skor måste inhandlas ---> GLÖM ALDRIG ATT SKOR GÖR MIG LYCKLIG!

Har skrivit en ny önskelista också, får skriva in den imorgon. Kommer inte ihåg hela just nu.
Jo förresten, mina naglar är gröna nu. De skiftar färg ganska ofta. FESTIGT!
nej, nu måste jag sluta babbla.

JONAS, du måste läst min blogg. Sluta förvirra mig :P

that's all for now.Jag..Jag i Grekland.Jimmy&Jag.Kärlek <3skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback