Jag vill ju bara att du ska älska mig.

Tisdag. det har varit en ganska vanlig dag, kollat på tre filmer idag samt haft 2 vanliga lektionen. Analysen är inlämnad och samtalet gick bra, klassen tyckte det iallafall.   Jag hoppade över träningen idag, känner att jag inte har någon egentlig energi, är trött och har ont i magen.
Det kom tårar idag, igen. Vet inte direkt varför, är väl mest för att jag inser fakta, och att jag är rädd. Jag brukar inte vara rädd, det är inte min stil. Jag klarar mig alltid, eller iallafall tror alla det. Jag är stark! Det har jag alltid varit. Men just nu saknar jag så många. Eller jag vill inte sakna. Och jag vill egentligen bara försvinna och göra något som jag verkligen vill göra. Jag vill slippa tänka och fundera så mycket. Jag vill vara med personer då jag kan vara mig själv.

Jag vill träffa Niclas, för du förstår mig. Du får mig att skratta och när du håller om mig mår jag riktigt bra. Du förstår mina texter och uppskattar mig för den jag är, och det saknar jag.

Jag vill träffa Daniel, för med dig mår jag bra. Du är mysig och trevlig, och med dig känns det som att jag kan vara mig själv. Jag vill träffa dig så jag slipper tänka på allt annat, för du får mig att glömma verkligheten... iallafall för ett tag.

Jimmy, Jimmy. Jag vill tillbaka till Grekland. Jag önskar jag hade pengar så jag bara kunde flyga till dig just nu. Tomrummet som du lämnat i mitt järta, det vet jag inte hur det kommer att fyllas... Jag mådde så fruktansvärt bra med dig. Det är det bästa jag någonsin varit med om, det finns inget att jämföra dig och våra stunder med. Dina sms får mig alltid att fälla tårar, och jag tänker på dig varje dag.
Jag kollade faktiskt upp flyg idag.. problemet är att jag måste först ta mig till London eller Paris om jag vill flyga direkt till dig.. och det vill jag verkligen..
jag är vilig att offra mina andra resor och alla mina pengar för en vecka med dig..
"Jimmy You Will Always Have A Place In My Heart"

Jag vill ha ett par skor också, tror jag hade blivit lite lyckligare då!
Imorgon är dte skola, sen teori, piano och träning. Det klarar jag.

Aramiz är sööt. Just nu biter han i min stol. haha.. Tycker dock inte om när han hårar ner mina saker!
Borde verkligen sova nu, tror tiden fördrivs bättre där.

That's all for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback