Kan du veckans rebus?


Ibland är min pappa knäpp. Alla som inte känner honom ska vara glada över det ibland. Man måste helt enkelt höra hans enormt dumma kommentarer för att överhuvudtaget kunna förstå dem...

blev ganska vacker tycker jag. Hoppas att alla kommer tycka det, faktiskt svårt för mig att bli nöjd.. även om folk tror att jag är så cp ego. (vilket jag är, men inte så)

sitter på spankme och msn, så tar en jäkla tid att skriva blogg. Vet egentligen inte varför jag skriver, antagligen för att det är många fler som läser den nu förtiden än vad det var innan?!

dunken, kallas jag också för. Eller var ett av namnen jag fick i lördags, men också sötnos, skatten, världens sexigaste tjej lyssnar jag till :P Har vart på väla idag. Köpte 2 par sexiga trosor... *me like*, kollade skor, ochköpte sjal&örhänge till bröllopet.

jag vill hemifrån. Skulle träffat Daniel ikväll... men blir nog imorgon istället. Eller jag ska se till det! behöver verkligen det! Tycker om att vara med dig. men vem vill inte vara med dig liksom?

Ryggen börjar må bättre nu ifall, efter lördagens bravader. haha. Bara lite öm nu (a)

skulle skrivit massor idag, men nu är kl halv 3, och började skriva vid 10, ni förstår att det tar lite tid för mig? haha..
men ska nog nanna nu. lång dag imorgon!

That's all for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback