Massor.

Finns så mycket jag vill och behöver skriva av mig... men jag vet inte om jag är redo att blotta mitt inre så mycket. Inte än. Kanske aldrig.

Imorgon, om 6,5 timme åker Frida & My till England, Jag hoppas verkligen att ni får roligt där :D

Pratar med Tesso nu, saknar dig gumman. Verkligen, har börjat tänka mer och mer på dig nu, saknar att träffa dig varje dag. Du visste alltid hur jag mådde.

Vill bort, Vill till Jimmy igen. Saknar honom så sjukt mycket, jag förstår knappt det själv. Mina ögon fylls ständigt med tårar. Jag kan aldrig tacka nog för dina sms, och jag kommer... snart. Vet dock inte när..
Jag måste bara få träffa dig snart..

Är klar med analysen nu, den känns faktiskt helt okay. Tyvärr kan jag inte säga det samma om matteprovet.

Hunden är söt. men korkad. haha. Helt mysko! Men rolig är den ifall.

Pallar inte skriva så mycket egentligen.. känns mest onödigt. ska iallafall träffa Tesso på fredag :D sen vad som händer resten av helgen återstår att se.. :) Kankse träffa någon kulig? Någon som pallrat sig hem från Örebro? eller någon snygging från Malmö. Vem vet?

KÖSS HAJ!

That's all for now.

Kommentarer
Postat av: tesso

miss you too

2006-10-17 @ 21:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback