Om du bara visste att det var jag.

Var på retro igår igen :D Åkte hem till Rille och förfestade med honom och David lite. Jag undrar forfarande hur mycket vodka det var i min grogg. Åkte till stan vid 10, och tog båten 20 i 11 (som jag dessutom fick åka gratis (a) Kom in, dansade och blev trötta :P Åkte hem så vi var i Hbg vid 3, körde hem rille först. Kom hem la migför att sova, vaknade vid 4 idag.. Och nu är jag as hungrig... men vet dock om jag vågar äta? haha Vi får väl se.

Idag hade det varit skönt med en myskväll, hade önskat att någon hade den tanken också.. gärna någon som är singel.. som alltså inte måååste vara med sin partner alltid! men men... ska hem till Kent&Lotta nuiallafall... får väl försöka vara social en stund :P

Var med Tessi igår också! Var massa trevligt :D Fick pratat av oss lite, tror vi behövt det båda två. Har saknat dig! Och du skit i alla andra.. du ska bara lyssna till dig själv nu (och möjligtvis till mig ;) hehe...
Du är värd det bästa precis som alla andra! <3


Pallar inte skriva mer.. måste hitta något jag kan och vill äta!

That's all for now

Ps: Att det var jag som skrev igår, det har du ingen aning om Ds:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback