Rosa nagellack.

söndag idag. Jag kan aldrig direkt bestämma mig om jag tycker att det är en bra eller dålig dag. Kollat på Beck nu, har redan sett den innan, så pallar inte kolla klart den. Ska snart sova, så blir ingen uppsats jag skriver ikväll, har varken tid eller ork.

Var på Familia idag igen, skulle hjälpa Elin att hitta kläder, omöjligt uppdrag dock. Får ta en dag på väla sen också.

Skola imorgon för första gången sedan den 12 september, nästan som man vant sig vid att inte vara där. Mycket att plugga och sånt nu, men det ska faktiskt bli roligt ! (jag måste vara en aning mysko)

Är trött, pluggat extremt lite idag, varit på teater och mest varit trött! Veckorna nu kommer att bli långa och fullbokade.. mitt vanliga liv är "äntligen" tillbaka. stress & ingen fritid. haha, precis så som jag är van.

Jimmy hörde av sig idag, buhu. Är just en vecka sen vi tillbringade massa timmar tillsammans, saknar våra dagar och kvällar. Ska ha ditt halsband på mig imorgon. när jag tänker på dig ler jag, har slutat att gråta nu... Minns dig med glädje nu istället. Jag saknar dig, hade behövt dig för att känna mig så trygg igen, så där underbart fin.

usch nej, nu måste jag sluta babbla, ska sova nu. massa trött.

that's all for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback