Varför är man inte förvånad?

Eller är det kanske det man är? Nya Moderaterna. Vad ska man säga? Inte ens jag hade önskat de en sådan start på deras mandatperiod...men om man tänker efter så? haha! så känns det ganska bra! (a)

Har hämtat lille Aramiz idag, han ligger just nu i Elins säng och gnyr.. han är faktiskt sööt! (trots att de fäller massa hår och luktar äckligt) Men jag tror att det kommer gå bra med honom här!

Ska ta bussen vid 7 imorgon, ska ha mentorsamtal, sedan ska jag vara med och hjälpa till när 3:orna har FN-rollspel (behöver verkligen friska upp mitt minne)

Imorgon blir det fest! & massa dans. Behöver verkligen ha kul! blir plugg sen i helgen, och förhoppningsvis något mer kul..
Har haft en ganska rolig dag i skolan idag. Jag skrattar så hysteriskt åt mig själv ibland... jag kan inte hjälpa att jag är så rolig ;) Och Thomas. Ja, jag bara avgudar den killen. han är helt fantastiskt underbar!


Skulle gärna träffa Daniel snart igen... :D

Och Jimmy, Jag saknar dig massor. Tack för alla dina sms.

That's all for now..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback