Det gör ont.

klockan närmar sig ett nu. En lektion kvar! Underbart! sedan bär det av hemåt för att förberade att sista inför imorgon, resan är verkligen inte långt borta nu.

denna resan kommer verkligen betyda mycket för mig på mer än ett sätt, blir ju på ett sätt en av de sista resorna man gör som "liten" med familjen, nästa resa kommer ju att bli mer annorlunda. Då är jag ju myndig och så...

fick nyss en ny uppgift, ska skriva en saga. och det betyder att jag måste hitta inspiration.. men för en gång skull känns det som att jag har en liten ide på vad jag ska göra, faktiskt. Alla andra ska jobba i par, men jag lyckades att få jobba enskilt, tack gode du för grekland. haha! (hata grupparbete, det är ju för fan allt vi gör)

det mesta känns så jävla knas. Jag vet att jag håller på att tappa greppet om de flesta just nu, och det konstiga är attd et känns som om jag inte bryr mig. Jag vill vara med mig själv, och gärna så långt ifrån andra människor som möjligt..

behöver verkligen skriva av mig.. men det får jag fortsätta med när jag kommer hem.

samhälle, och debatt nu.

that's all.. for now.

[uppdatering] 17:38
skrev en massa innan, eller försökte. men då stängde datorn av sig som vanligt, så allt jag skrivit försvann. (vilket händer ganska ofta nu förtiden)
Hemma nu, städa och packa det sista är vad som gäller ikväll, sen är det väl slappe och sova, ska ju faktiskt upp vid 5 imorgon, tåget går 06:10 från Helsingborg! - sköönt.

Är en riktigt kass kompis för tillfället.
Och det vet jag om. Det sägs att det ska vara lättare att ändra på sig om man är medveten om problemet, men då är det inte alls om man frågar mig :/ Helt konstigt.

My: Du är en sann vän ska du veta, du lyssnar alltid och du är inte rädd för att säga vad du tycker. Du är verkligen en person jag beundrar och avgudar extremt mycket, att jag träffade dig är en av de bästa saker som någonsin hänt mig.

Evelyn: Du är alltid glad och snäll! Du finns alltid där och lyser upp ens mörka dagar, man har alltid roligt med dig, och du är en av mina bästa vänner.

Frida: Älskade Frida, alltid glad, fnittrig och Galen :) Du är en helt underbar person och jag bara älskar att umgås med dig, utan dig inget FUNNY!

Theresa: Jag saknar dig, även om jag är en kass vän. Vet att jag är det, men har liksom ingen lust att höra av mig, känns som om man ändå inte är välkommen. Saknar dig iallafall, och du är en av de få personer som alltid(då menar jag alltid) kommer att finnas i mitt hjärta vad som än händer.

Emma: Vad skulle jag gjort utan dig? Utan vår sarkasm, våra pratstunder och allt annat. Finns inte så mycket att säga om dig mer än att jag verkligen älskar dig!

Mina 5 bästa vänner (och alla är tjejer) mina killkompisar är alldeles för många för att orka skriva ner alla. haha.. men ni vet ju vilka ni är!

Ska leta upp lite adresser å packa mitt smink å allt sådant man komme rpå i sista sekund nu snart, sen måste jag väl äta något också.

My, vårt samtal idag... Det hjälpte mig. Även om jag inte berättade så mycket så var det en otrolig lättnad. Jag vet inte vad som är felet nu.. men något är det. Måste varva ner.

  1. Kontroll behov.
  2. Stressad.
  3. Planerings idiot.
  4. Rastlös.
  5. Fullbokad.

det är väl några faktorer som verkligen bevisar att jag MÅSTE vila. det dumma är att det spelar ingen roll hur mycket jag än upplyser mig själv om det för dte bli ändå aldrig så som jag säga.  suck.
jag måste sluta ta på mig så mycket, jag måste kunna bli mer spontan och jag MÅSTE verkligen lära mig att ta det lugnt (till och med nu när jag sitter vid datorn känner jag mig stressad) usch... måste nog koppla ner mig nu, dricka lite kaffe och ta det lugnt.

Ha det underbart nu och ta hand om er och andra.
Kommer hem den 28/9 (så vidare allt går som det ska) Kommer att ha mobilen med mig så hör av er om ni vill. Ska försöka hitta en dator så jag kan komma in och checka läget :P

that's all... for now.


Kommentarer
Postat av: Frida

Kommer sakna dig enormt när du är borta!
Vi ska alltid hålla ihop emma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback