Emma 17 år.

Emma. Idag fyller min underbara och fantastiska vän hela 17 år. Emma.
Mitt liv, mitt ljus och allt som gör livet värt att leva.

du ska veta att det finns få människor som du i världen. Du är verkligen bland det viktigaste i mitt liv..

och för att visa det för dig kommer du att få något väldigt speciellt när jag åter kommer hem..

idag är det den stora dagen.. haha eller vad man ska säga! Liseberg. Har lyckats att få46 st gratis biljetter, så tror inte att jag behöver köpa något åkband.. haha!

snart börjar sista lektionen, historia. bara 1 timme kvar (och det kan man väl stå ut med? :P)
dagen känns lite bättre idag. men ja det hinner väl ändra sig.. kanske... :/


men ska gå nu iallafall.

that's all.. for now....

Ps: eller jo förresten, redovisningen gick fint :), men repotaget mindre bra :/ Ds:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback