Grekland 06.

Är hemma nu, landade i Danmark vid 19:30 nu ikväll, och var hemma i Strövelstorp strax efter 22. Har verkligen varit helt underbart i Grekland, vet verkligen inte var jag ska börja och berätta allt.

Började resan hemifrån den 13, åkte till kastrup, Zürich, Aten. Stannade i aten 2 dagar, åkte senare vidare till Kalamata och senare Stoupa.

Älskar verkligen området Stoupa, jag har nog aldrig någonsin besökt en plats som berört mig så mycket. Under dessa 2 veckorna har jag fått vara med om så enormt mycket, och jag har lärt mig saker om både mig själv och andra. Att tillbringa så mycket tid med sin familj(på så liten yta) det tar verkligen på krafterna.

vill mest bara skriva hur mycket jag kommer sakna allt. Tårarna kommer nästa dirket så fort jag tänker på hur underbart allt varit. hade verkligen velat stanna där.. ville verkligen inte hem. Är nog första gången jag knappt längtat hem någonting. Det fanns så mycket vacket kvar.. sådant jag inte ville lämna.. för det gjorde för ont.

Massa trevligt och fantastiskt folk! Alla var verkligen något extra! Jag kommer lätt återvända dit(snarast möjligt) Trivdes där, och tror grekerna trivdes med att ha mig där. Nu efter 2 veckor visste alla vem jag och Elin var, och alla hälsade alltid på oss. Lärde känna många nya människor.

Eddie, pratade mest de sista dagarna. Du är helt makalöst rolig. haha. Du är verkligen som ingen annan, och snyggare kropp än dig får man leta efter. (ni kan ju själva tänka er hur många magrutor och snygg rumpa en badvakt har) wieehhooo! Och denna underbart fantastiskt snygga kille gav MIG massa komplimanger. haha :) helt fantastiskt galet! haha.. (det enda som var ganska jobbigt var att alla killar känner varann, haha) Men Eddie är sådan macho, men som ändå är en mjukis. Badat har vi iallafall gjort tillsammans, druckit icethe och skrattat som tusan. Kommer aldrig glömma dina kommentarer, de var ju mer än klockrena. aha.. Är glad att du kunde så pass bra engelska :) Du gjorde verkligen intryck på mig!

Servitören: Vet inte vad du heter, men träffade dig sågott som varje dag. galen är du. haha.. sitter just nu i en likadan tröja som du alltid serverar i(fick den bästa souvenir man kan tänka sig, en "Patriko" tröja, TACK GUD FÖR ATT DITT REGN ÖSTE NER PÅ MIG & ELIN! haha.. underbart god apelsinjuice & TuttiFrutti glass hade de :D HOppas du finns kvar när jag återvänder.

Jimmy. Jag kan inte låta bli att fälla en tår varje gång jag tänker på dig eller pratar om dig. Fick ett sms nyss från dig, finns inga ord som kan skickas tillbaka för att du ska kunna förstå hur mycket jag vill att du ska vara här.
Jag saknar dig. Du är det mest speciella jag någonsin mött. Den mest fantastiska och underbara person. Din engelska var riktigt kass, men det gjorde ingenting, för dina händer, kyssar, smekningar och blickar sa allt som behövde bli sagt. Du är inte alls en snygging som Eddie badvakten, gav mig inye lika många komplimanger och klädde inte av mig på samma sätt med din blick som alla andra... men ändå.. då är det BARA du i mina tankar nu. Du har berört mig så enormt mycket. Dina kyssar var det mest underbara någonsin, och alla våra stunder tillsammans är värda mer än allt annat.
"I will come to Sweden at Christmas" haha... jo, tänk om. Jimmy, Jimmy... "I love you", jag tror faktiskt på dig, vet inte om jag trott på någon annan på samma sätt som jag tror på dig. Du var så uppriktig. DU är en sådan gentleman, och jag hade aldrig någonsin velat byta ut våra dagar mot någonting. Du har verkligen sett mig i alla olika frisyrer, kläder, stilar o.s.v och varje dag sa du att jag var vacker. Du brydde dig aldrig om något ytligt, och allt kändes så underbart fantastiskt med dig.
du ska veta att jag inte fällt en tår för en kille sen det tog slut med mitt ex, då fällde jag tårar av besvikelse och pga att jag var så arg. Nu fäller jag tårar pga att jag saknar dig så enormt mycket.
tror inte någon förstår, inte jag jag gör det.. känns som jag känt dig för evigt, och att jag inte träffat dig ikväll gör verkligen ont i hela mig.

Igår när vi sa hejdå, det är nog bland de svårast hejdå jag någonsin tagit(för jag vet inte om vi någonsin kommer ses igen) Jag önskar att du alltid kommer att minnas mig, för du kommer alltid finnas i mitt hjärta, och din gåva ska jag alltid bära med mig föreveigt.

Emma <3 Jimmy. Du är så enormt vacker för mig! Tack för de underbaraste 8 dagarna i mitt liv.


Ska sova nu, ska sjunga imorgon på begravning, Eva, pappas kusin gick bort under vår greklands resa. Kom väl inte som en chock, men det är ändå väldigt tråkigt.

Har saknat alla mina töser.
Har köpt något till er också(även om jag inte längtat hem, ha jag längtat efter er)
Tessi, Emma, My, Frida & Evelyn!

PARTY imon? :P Köss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback