Hetsigt.

Usch, dagarna går. och timmarna flyr. Jag känner verkligen att jag inte hinne med någonting egentligen, varit en lång dag och krävande. Sista skoldagen imorgon, känner att jag kommer sakna rutinerna, samtidigt som det ska bli så fruktansvärt underbart. Måset verkligen vila upp mig, måste ta det lugnt och släppa alla måsten.

KONTROLLBEHOV! jag måste vänja mig av med det, är ju fan nära tvångstankar. alla reagerar på det. till å med jag lägger märke till det. (dock för sent varje gång) usch.

blir en kort blogg idag. Orkar verkligen inte skriva, orkar inte läsa heller.. suck.

bara pappa bli klar snart på mitt rum med min dator. måååste få sooooooooova!

KÖSS haj.

that's all.. for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback