Keffat liv & nationalteatern!

Igår efter begravningen, (vilken var väldigt jobbig imellan åt), åkte vi och kollade på Nobel Antony, vår lilla hund som vi får om 12 dagar. Usch, jag är verkligen inte mentalt förberedd på en liten hund, men jag försöker intala mig att det inte kommer att bli allt för hemskt. Elin är massa glad, så kan man inte glädjas åt hunden får man ju glädjas åt elins lycka.
Åkte hem till My igår :) Kände att jag behövde få veta vad som hänt i skolan och snacka lite skit (a)
Gick på en fest på Miatorp, helt mysko. haha. Satt dock mest på en stol, rökte en(många) ciggaretter, skrattade och tittade på alla männiksor. Människorna var verkligen helt underbara, men mysko :P
de flesta var nog ganska fulla, även My ett tag :P haha... men hon är mest udda d¨å :D Typ dansade med mask över ansiktet med en röd hjälm på huvudet. Kan man mer än skratta då? Svar: Nej.

Stack från festen vid typ 1, och drog till stan. Träffade massa folk, sen drog vi hem och var hemma vid 3 eller nåt. Allt trevligt med My, även om festen var ganska seg.

Varit på Familla idag(tror jag att det heter) nytt varuhus i HYllinge(av alla ställen) Gillade faktiskt det :D Massa affärer som inte finns överallt, ex. på väla ! Snacka om att det komme rbli utkonkurrerat nu :P haha
köpte 2 par byxor och 2 skärp. Najs :D Mycket fiint!

Ska bara vara hemma ikväll, ska faktikst bli skönt. Hade tänkt att fixa lite på rummet, men först ska jag äta MAT :D
Inte så mycket roligt att berätta mer, känner mig ganska tråkig och seg idag..
Ha det underbart!

That's all for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback