Aldrig någonsin..

Det är synd att en sådan underbart vacker dag som denna ska fyllas med sorg och tårar. Aldrig har någonting gjort mig så ledsen ocg förtvivlad som detta. Ingenting har någonsin sårat eller gjort så ont i mig.
Jag kan inte finna några ord för hur jag känner, är bara väldigt ledsen, och vill bara be om ursäkt för hur jag har betett mig som jag gjort.

Jag älskar dig mer än allting och jag skulle göra allt för dig, och jag kommer göra allt för dig även om det innebär en uppoffring av allt jag någonsin kämpat för, för du, du är det viktigaste i mitt liv.


Trots denna tråkiga händelse, har det varit en underbar dag.
Sången gick fint, och jag ser verkligen fram emot Polen :)
Älskling är underbar och vi har haft det massa mysigt idag, nu ska vi snart åka å handla så vi kan göra milkshake å god middag tills ikväll.

Jag finns alltid där för dig.

That's all for now.


Systrar!

Kommentarer
Postat av: tessi

emmo min.. du är bäst.. o snart emmo, snart fyller du 18:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback