blott 17 år..

dessa vackra 17 år ska snart blir 18... ca 18 minuter kvar (passande eller vad? ;)

Ska upp om 4 timmar för att åka till Polen, så måste verkligen hoppa i säng och försöka sova. Fick massa fina saker (än så länge) Fick en del av de saker som jag faktiskt ville ha :)

Jag hoppas alla har det underbart när jag är borta, jag tycker inte synd om er :D


Puss å Kram (Jag finns på mobilen för er som vill gratta mig ;)

That's all for now.


heting

Jag.

om blickar kunde döda.

Jag..


:) Jag!

Kommentarer
Postat av: tessi

Nu säger jag det en gång till. GRAAAAAATTIIIIS!!!:D

2007-04-18 @ 18:20:28
Postat av: Evy

Emma, jag längtar tills du kommer hem! :D Då blir det utgång!

2007-04-19 @ 18:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback