Drinkar och Kärlek.

Kan det bli mer vårigt?
Jag är väldigt kär i min underbara pojkvän, solen skiner och man dricker goda drinkar :) Åtminstone ska jag göra det ivkäll med Evelyn. Ska nog till the tivoli en lite stund :P

Hade det underbart fantastiskt i Polen och jag hoppas verkligen att jag åker dit igen :) Allt kändes verkligen jätte bra där. Köpte skor, gick på nattklubb och fick sjunga en massa! Kan livet bli bättre? Nja, kanske lite :P


Sitter i skolan nu å förösker skriva lite på mitt arbete och jo, det går åtminstone framåt :) behöver verkligen bli klart med det snart, ska ju lämnas in om en vecka. men men, det blir fint!
Längtar till sommar å ledighet och framför allt till Kreta. Det kommer att bli fantastiskt.

Men nej,  måste nog skirva lite till nu sen ska jag hem å sola lite sen göra mig iodrning för utgång :P That's nice :D

Ha det underbart,

That's all for now.

Kommentarer
Postat av: Evy

GRRRRRRRRRRREAT! <3

2007-04-27 @ 15:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback