jo, så var det faktiskt.

Har haft FNrollspel nu i 2 dagar, stämmer faktiskt att man blir lite debatt kåt :) haha. Fast jag var faktiskt väldigt snäll om jag får säga det själv!
Har dock en massa huvudvärk nu, och ska snart ut och köra lite. :) Det behövs :P

Åker till Polen om en vecka och då ska jag vara ifrån älskling en hel vecka :( Men fyller ju år om en vecka också, känns dock inte som det, men det kommer kanske?

Orkar inte skriva mer nu, ska bara klargöra en sak ;) (fortfarande lite diplomat kvar i mig)

Jag ljuger inte, du var fantastisk och jag skulle bli förvånad om du fortfarande inte var det, kanske inte mot mig.. men mot andra. Man saknar en person som varit en så nära så länge, och därför anser jag det. Jag tackar för Lycka till:et och kan bara säga desamma, vi kan väl iallafall vara överrens om att det faktiskt blev bäst såhär. Vem vet, vi kanske kommer pratas vi någon gång i framtiden.
och en sak till, vem jag är? betydligt starkare än innan, kanske får du själv reda på det en dag :)

Ha det underbart för det ska jag ha det, sommaren är ju snart här!

jag ? ?lskBj?Jag..Systrar!

that's all for me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback