Stress.

Kom nyss hem och har precis hunnit packa lite tills på onsdag. Snart bär det av till Polen, 04:30 på onsdag morgon. USCH! På min myndighets dag och allt :)

Mitt huvud är fullt med tankar och allt möjligt. Känns som att låtar, texter å tankar snart trillar ut ur öronen på mig :/

Hade np idag i svenska, jag tror det gick bra :D Hoppas på det iallafall.
Orkar inte skriva något egentligen, känns som om allt bara är tomt.. tänker nog för mycket. Det känns inte alls bra att lämna allt här hemma i en vecka..

Imorgon ska dock familjen samt Jimmy ha lite myspys å jag ska få massa paketer :D wiee! Sedan blir det att packa klart och sova!

Vet dock inte hur jag ska klara mig utan älskling en hel vecka, men det löser sig, det vet jag. <3 Saknar dig redan!

Ska nog snart hoppa i säng *gäsp*

PUSSAR!

That's all for now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback