Kreta.

Nu har den dagen som jag å älskling väntat på i fyra månader snart äntligen kommit. Imorgon lämnar vi landet för att bege oss till Soliga Kreta :) Vi ska bada, dricka drinkar, äta på fin resturang och viktigast av allt SHOPPA skor ;) Jag tror verkligen att vi kommer ha en fantastisk vecka :) *ringer älsko*

Har nyss målat naglarna också.. och handlat! - det allra sista, men inte det minsta viktiga bara för det!
Ja, åker om en timme till Lund, för att sedan bege mig till Veberöd.

Där blir det mat med Kjell och Mia, sen vill jag sova! *vill ha morgon fort ;)*
Tror väl att vi åker vid 4 eller något sådant!

Hade en mycket trevlig dag med emma igår :) Det måste vi göra oftare!

Nej, nu måste jag måla klart mina tånaglar, å pussa på mamma och pappa!
Ha det underbart, nästa gång vi ses är det snart skola :D

That's all for now.

hotellet3
hotellet2

hotellet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback