Tappad?

Jag är väl ungefär en av de sämsta bloggarna jag känner, skulle isåfall vara Jimmy som är sämre. Men det är ju faktiskt så att jag har verkligen inte tid att blogga, konstigt nog. Det är alltid något annat som kommer ivägen. Denna termin har gått fruktansvärt fort och nu återstår bara några få dagar.

Mån: 2 lektioner, körträning 4 timmar
Tis: Malmö, luciatåg
Ons: 4 lektioner/prov+redovisning,
Tors: Lucia hela dagen
Fre: 2 lektioner/prov+redovisning, körträning 4 timmar, Fest?
Lör: Premiär, 3 föreställingar
Sön: Barockkonsert
Mån: Köpenhamn
Tis: Skolavslutning

Jag tror jag tänker för mycket. Jag vet egentligen ingenting. Veckan som kommer är så fruktansvärd så det finns inte! usch, men med roliga saker kommer även de jobbiga...

Igår var det iallafall roligt :) korridorsfest hos Jimmy, sen natt, bakis imorse, Luciatåg, uttråkad.

 trots att jag varit otroligt inaktiv de senaste månaderna har jag inget att skriva.

Ha det nice! - snart jul, SO BE HAPPY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback