Älska.

Jag ska egentligen sova nu, ska ju faktiskt upp tidigt imorgon. Ska ju ha en mysdag med systern min, bubbelpool å relaxa :P *nice*

Kom hem från Jimmy idag :) Har haft mys och bus som vanligt. Ingen dag är den samma med dig, trots att vi ganska ofta gör samma saker (a)

"Sitter just nu naken och tänker på dig!" I Iallafall nästan ;) Sitter med handduk, tänker på dig är dock sant. Igår var jag en dum flickvän, jag hatar att vara det. Allt påminner mig ständigt om hur jag var innan. Jag var alltid konstig, rädd för att göra fel. Nu är jag dum bara. Innan var jag bara sur och gnällig. Är fruktansvärt rädd att jag ska bli något jag inte vill vara, känner att jag ibland halkar in på det spåret. Jag är som sagt sämst på att förklara mig, min specialitet är att göra bort mig och göra mig själv missförstådd. Och det är verkligen ingenting jag behöver.
Tror ibland att jag inte förtjänar det bästa, även om jag är duktig på att intala mig själv, och andra på att jag är den som faktikst gör det. "En vilsen liten flicka som är rädd om sitt lilla sköra hjärta" Men samtidigt, vem är inte det? Jag vill bara att du ska tycka om mig. jag vill att du ska bli kär i mig, och jag vill att du ska vilja vara med mig alltid, oavsett vad som sker. Men samtidigt så är man rädd för vad det kan leda till.
Stupied love?

Något annat som är dumt är mitt öra, kan inte förklara hur det känns. Hör inte imellanåt, är nog så man bäst förklarar det! Så boxas inte! Eller jo, det är ju så kul :D Men man ska ta det försiktigt. Men så att alla blir lyckliga så funderar jag på att kolla upp det, snart..
Dessutom är inte min kropp i bästa skick heller, är tvärtom sur på den för att den är så KASS! orkar knappt hälften så mycket som innan! SKÄRPNING! Mer träning, snart börjar mina joggingturer också.. *puuhh*

Har mycket att göra denna veckan också, skolarbete, piano och sång. Aldrig är det vila. Ska dock hem till Jimmy också(inte för att vi vilar så mycket ;) men ja ändå. Det bästa med denna veckan :)

Borde väl verkligen hoppa i säng nu, snart upp ju.

Hoppas att alla mina friends mår fint, hör inte av vissa så ofta (inte för att jag är mycket bättre) man får ju hoppas att alla lever och att de tar hand om sig.

That's all for now.


Jo förresten. Kan man verkligen älska någon inom några månader? Inom några veckor? Inom några år? Jag tror att människor tar på kärleken för lätt. Klart man kan älska någon ... men kan alla det? Eller är det ett ord som många väljer att använda allt för ofta och till vem som helst?

Jag vill inte bli älskad av alla, jag vill inte älska alla. Jag vill bli älskad av dig, när jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback