Äntligen!

Jo, jag vet om att jag är rikigt kass på att uppdatera min blogg och jag ska verkligen försöka bli bättre på det (a)

Torsdag, sov hos Jimmy inatt :) Alltid så mysigt att vara med dig! Simmade till och med igår(alla som känner mig vet att jag hatar att simma) men vad gör man inte för sin boyfriend? :P

Har konstig mensvärk förtillfället, kan inte riktigt bestämma mig för hur den känns *hrm*? På tal om ingenting iallafall.. Livet flyter på, vissa dagar bättre än andra. Skolan funkar också, börjar väl att bli allt mer och mer, men än så länge är det ganska hyfsat (vet dock vad som väntar)

Ska sjunga en duett med den "nya killen" på kören, En riktigt kärleks ballad från musikalen Chess. Ska faktiskt bli jäkligt skoj :) Sen så har vi teater premiär på söndag, då hoppas vi på att massa massa folk kommer :o Jimmy kommer iallafall, undra om det är bra eller dåligt? (a) haha!

Imorgon så ska jag kanske till stan, kanske träffar Niclas. Sen på lördag är det träning å sen Jimmy <3, ja å sen söndag så är det fullt upp.

Nästa vecka är det 3 hela skoldagar (bara 2,5 för min del) sen en lektion på tors, ledig fre :P sen en hel veckas lov :D underbart eller vad? Ska dock plugga å vara nyttig, men det kan man väl göra hos Jimmy också :D

Snart är det alla <3s dag också. det är ju alltid trevligt :P Blir 3:dje året med pojkvän då (dock inte samma som TUR är) Även om det faktikst är så att jag funderat en del på mitt kära ex den senaste tiden. Positivt eller negativt, eller om det är blandat. det kan kvitta. Undrar dock hur allt kunde bli så fel? Först nu man börjat på perspektiv på det hela!
Det är snart ett helt år sen vi gjorde slut officiellt. Jag kan verkligen inte förstå det, helt sanslöst. Tiden går så fruktansvärt fort.

En sak vet jag dock, Utan mitt ex hade jag aldrig träffat JIMMY! och det måste ju ändå vara det bästa med allt ;)

Träffar inte mina kompisar alls så mycket som jag borde :/ usch. men är inte alltid så lätt. Vet dock att det inte bara är jag, utan att det är alla som har mycket att göra. Men vi får se till att skärpa oss :o

Usch nej, jag har mensvärk nu, borde nog hoppa i säng, det var ändå jäkligt trist på nätet ikväll.

Måste bara säga(skriva) en sak till: Filmen hat Göteborg, har fått jätte bra recensioner och det ser ut som bion närmar sig :P Ha det fint!

that's all for now.

Kommentarer
Postat av: foppa

Det va ju bra att jag va till någon nytta haha

2007-03-19 @ 09:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback