Kära barn leka bäst.

Även om allt kan diskuteras ! Kom nyss hem, har haft en mysdag med min gosiga lillasyster. Har fått ansikts,  rygg och nackmassage. Var ritkigt skönt jag kan lova :) Är kul att göra något tillsammans med Elin, det är ju inte så ofta det händer, tyvärr.

Började nyss kolla på mina stämmor lite, ska nog fortsätta med det snart, ska ju öva på torsdag så.

Jag vill spinna vidare på ämnet som jag började på igår, kärlek. När vet man att det är kärlek på rikigt? *hrm* Jag är en funderare idag :) Dock en glad funderare :P  När vet man att tiden är inne? Finns det en speciell dag? en speciell tid som måste gå för att man ska veta vad och hur man känner?

Det sägs:

Först: Tycker man om någon.
Sedan: Förälskelse, 2-4 månader.
Efter: Kär i det första två åren.
Tillslut: Det är efter två år som man märker om man älskar varandra eller inte, det är då man väljer om man ska leva tillsammans eller på varsett håll.

Kan det stämma? Kan det inte vara så att man blir kär direkt? Borde man inte kunna hoppa över förälskelsen? Elller, ja? Vem vet?;)

Ibland känns det som man bara skriver för skrivandets skull, fast kanske är det därför man skriver över huvudtaget? Man måste ju ställa upp så folket får något intressant att läsa !
Jaja, blev en tråkig blogg idag (fast det kanske alla är?) Men ska göra mig iording nu, tror att någon gosig väntar på mig just nu (a)

That's all for now.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver alltid sånna kloka saker =)
Puss å kram // Jessika

Postat av: Jessika

Du skriver alltid sånna kloka saker =)
Puss å kram // Jessika

2007-02-20 @ 16:12:19
URL: http://misslove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback