Ovanligt.

Fredagkväll, och jag sitter hemma. Har varit i Danmark idag med Jonas, köpte sprit (till hans vänner) sen åt å snackade vi lite :)
Hade riktigt trevligt om man frågar mig :P Var 9 månader sen vi sågs sist :o helt sjukt! Tiden bara försvinner. Var iallafall nice att ses igen, får inte dröja lika länge till nästa gång dock.

Hade kompledigt från skolan idag, riktigt nice och igår hade jag bara en lektion :) SKÖN å lagom vecka tycker jag, och nästa vecka kommer bli ännu skönare ;) Ska dock föröska plugga lite, öva piano, stämmor och träna. Ska träffa Jimmy också :) man får ju passa på när man väl kan!

Imorgon blir det fest på "Lennyhill" med teatergänget, ska bli fett nice det också, får bli en lugnkväll med en flaska vin å gott sällskap :D

Igår var det en helt underbar kväll :) Ovanligare och underbarare än på länge. Jag blev helt överraskad av min gose Jimmy *ler* När mitt tåg anlände 20:08 stod han där och väntade på mig, och sa att vi skulle gå å äta på resturang! Var så himla fint. Det var i princip det sista jag hade kunnat tänka mig och jag blev  väldigt väldigt överraskad och glad!
Tycker om min Jimmy så mycket :) Är verkligen glad att jag träffat honom, vill inte förlora dig för någonting! Har redan gått 2 månader på söndag sen vi officielt blev tillsammans, helt wierd.

Ja, vet i tusan vad som sker nu, funderar på att bädda ner mig i sängen! Det hade varit riktigt nice. Ska träna imon klockan två, sen partaja. Ska nog ner å kolla klart filmen nu.

*Jag saknar Grekland*

Ha det nice.
That's all for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback