Snöoväder.

Brruu vad det blåser! och snöar! Hemskt väder. Det är nu man hade velat ligga nerbäddad med den man tycker om vid en brasa och dricka varm oboy. Men nej, istället sitter man hemma vid datorn i morgonrock och fryser som en dåre. Rättvist? Det tycker jag verkligen inte.

Kom hem från Jimmy idag, skulle träna så var tvungen att lämna honom, blev nog ganska bra dock. Det kan blir för mycket även av det goda ;). Imorgon ska jag träna sång mellan 10-13, sen skulle jag filmat med My, men vädret är ju inte direkt det bästa :/ börjar känna paniken nu!Usch usch, panik är inte bra!
Jag blir så fuktansvärt hetsig ibland, blir lite arg på mig själv. Mitt humör skrämmer mig! Jag är Verkligen en pendlare *funderar* Det är inte kosntigt att folk får damp och blir irriterade på mig, iochförsig kan det jämna ut sig då jag ofta är irriterad på alla (a)

Igår skapades min karaktär "Mortalia" och hon är snygg, sexig och singel (nästan precis som mig, en så gott som kopia av just MIG! ;) Hon är en rikig bitch också. Kan och berätta att jag nu är lvl 5, vilket tog mig 2 timmar Och jag är mycket glad över alla konstiga saker jag faktikst dödat, har till och med klarat en hel massa uppdrag och fått en del pengar :D Men tro inte att jag sluta här *NEJ* Jag ska faktiskt slå Josefin(Filips flickvän, (Filip=Jimmys kompis) Så kan jimmy skryta lite till om mig :D (Josefin är lvl 17 för tillfället)
Är förutom allt detta en blood elf! Vilket är fruktansvärt hett!

Inatt hade jag en av mina konstigaste drömmar någonsin. Det är nog så att jag bär på frustration eller ilska när det gäller dig, precis som mamma tror, Men varför kan du inte bara låta mig vara i fred? Det börjar bli ganska jobbigt nu. Du borde vara borta för evigt, men förmodligen så kan jag inte släppa vissa delar och därför inte hela dig. *hemska tanke*
Grekland - Jimmy. Du var också med i min dröm, svårt att beskriva den känslan jag fick av att få "träffa" dig igen. Skickade iväg ett sms idag, inte fått något svar än dock. Du svarade alltid innan.. Antar att även du och jag har en hel del som vi inte riktigt klarade upp. Kanske får man träffa dig igen?
Och slutligen min Jimmy, han var också med, men hans roll i drömmen är svår att placera. Allt med drömmen är wierd. Hälften av platserna stämmer. Och de jag älskar respektive avskyr mest var med. EMMA SKÄRPNING! ork på mig!
måste verkligen sluta analysera min drömmar, jag blir bara Deppig och Förbannad samt att jag aldrig slutar fundera på det.

Jahaja. Vad fötter mer för kul. Ingenting alls förmodligen. Funderar på att åka till Lund imon igen, tycker om att vara där (men jag vill också öka min lvl)
Janet och Jocke fick en pojke inatt också. Grattis i massor :)
Min Jimmy hade också en debut idag, men den vill jag helst behålla för mig själv (a) <3

Övrigt kul. hrm, nej. så jag skiter väl i det nu.

That's all for now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback