Hur kan man?

Jucka på sitt ex å inte känna igen personen?

Det är en gåta för mig... ;)


Haha! Hade min första klass igår, och det gick fint ;D Sålde dock mest smink, men det är inte så bara det. Ska ha 3 klasser till + 2 sminkparty i okt. (efter jag gått utbildningen)


Men, palla. Sitter här ensam i regnet, funderar på att dra ut och cykla lite. Varför inte liksom? ;) Sen kommer folket ikväll vid sex ungefär, sen blir dte utgång (till hbg hoppas jag?) Men möjkligheten finns att det blir ängelholm också.

Sen ska jag öppna min vinflaska och njuta av ensamheten.
Imorgon bär det av mot Karlskorna kl 07:27!!

Puss haj!

That's all for now.

Kommentarer
Postat av: tirrefirre

jaa de undrar fan jag med hur han kunde göra det ? haha stackare.. hoppas du mår bra idag efter absinten=P haha.. o allt är bra i karlskrona. tack för igår, va roligt o få träffa dig igen.. O vi är bäst på Elouise helt enkelt=D haha puss o kram

2007-07-07 @ 14:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback