R.I.P.

Även om man är beredd på döden, så är man ändå inte det.

Har varit i Kalskorna och sen i Kristainstad, och nu de senaste dagarna hos älsko i Lund.
Massa saker som hänt och inte hänt. Är ganska tom på ord faktiskt. Har pratat en del med folket.

Gustav kommer imon :) Första gången hem till mig, ska faktiskt bli skoj!
Blivit bjuden på inflyttningsfest hos jonas.
och niclas å jag ska ses på några glas vi snart.

Har också tagit upp kontakten med Tessi och the gang mer sen innan. Känns bra det också :D

Snart ska jag ta bussen mot Smedstorp, sedan hämtar älsko upp mig där å vi åker till kiviksmarknad :)  wiee..
I fredags var jag på utbildning inom MK, och det gick nice, har redan två klasser till inbokade ;) funderar på att göra en "perfect start" å på så sätt tjäna ihop en del pengar :)

Är mindre än en månad kvar till jag och Jimmy åker till Kreta :) och det ska bli så fantastiskt MYSIGT!

Ja, känner att min text knappt är sammanhängande, men palla bry sig om det? hrm..

Börjar på körskola om en vecka också, har dock inte fått mina böcker än (KASST?!) Men mamma å pappa hämtar dom idag så.... ja, bluub.

Har fått massa nya kläder, Jag vet att du hade velat att jag skulle ha dom <3

Längtar faktiskt hem nu, ska städa och göra iodrning! Det blir nice.

That's all for now...(kommer bli en bättre blogg nästa gång ;)

Kommentarer
Postat av: tessi

baby jag tänker på dig<3

2007-07-16 @ 17:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback