Uppdatering Tack!

Längesedan man delade med sig av sitt liv tycker jag. Sitter just nu hemma och har nyss ätit, innan dess putsade jag lite fönster. Vilket för övrigt är 3dje dagen idag.. Sov hos My inatt eftersom bussen gick så tidigt hem, drack lite cider och snackade. ¨Sånt kan faktiskt behövas ibland ;)

Har iallafall tjänat 800 änsålänge denna veckan, snart 250 till, + 300 eftersom jag ska sjunga ikväll i Ausås tillsammans med delar av barockkören. Så det blir väl trevligt ;)

Ska jobba hos farmor och ett tag, förmodligen. Ska upp dit imorgon och prata med henne som isåfall ska anställa mig. Men det blir säkert bra! Börjat jobba med MaryKay nu också, har min första egna klass imorgon :) Som det ser ut nu blir vi 5 st. Nice! Tänkte faktiskt sätta mig och ringa lite folk nu..

Har varit i London, och det var nice med dyrt. Åker till Karlskrona nästa vecka för att ta det lite lugnt, sen har jag körkort å lite så. Ska föröska umgås lite med min pojke, vilket det inte kommer blir så mycket av nu i framtiden.. :(  Men ska kanske åka till honom ikväll, (om jag kan få tiden att räcka till, eller om jag har turen på min sida)

Åker snart till Kreta med älsko iof, så just nu längtar man bara till det ;D Kommer bli massa mys! Ja, vad finns det mer för kul att skriva om.. ingen aning.

Blev en kort uppdatering iallafall, Hoppas alla har det nice, speciellt de som befinner sig någon annanstans, typ gänget som är på Roskilde samt Frida som är i Spanien!

That's all for now.

Midsommar
Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback