NP i matematik.

Imorgon är det np i matte. Vet ej hur det känns egentligen. Känns som jag kan det, stora delar ifall, men är rädd att jag ska få black out imon (som vanligt) Men jag ska "mata dem" som Jimmy säger :P Jag ska ta det lugnt och inte stressa *stor risk*
Jag ska iallafall hoppas på det bästa :)

Sitter med huvudvärk nu, och funderar faktiskt på att sova. Bör bara kolla igenom matten nån gång till..

Varit med Jimmy hela helgen, varit hos hans mamma och sånt. I torsdags var vi på korridors-grill-fest i hus L. Helt okay, spelade jungel speed. Det är verkligen ett farligt spel :o haha!

Idag hade elin premiär med sin teater, gick bra :) Så jobbat å slitet där från kl 14 till 19. *usch* Sen körde jag hem :P


Men pallar verkligen inte sitta här mer.

saknar mig buse (l) Önskar du vore här hos mig!

That's all for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback