Djupt sårad.

Usch så arg jag är. Kanske mer sur. Hur kan man bara ta bort mitt stackars konto så. Jag har alltid varit så snäll. Blir så jävla förbannad på att dumma fjortisar å irriterande personer som ALLTID ska förstöra. Det är verkligen inte rättvist. kollektiv bestraffning är olagligt.

USCH!

Hade en mysig kväll och morgon med min älskling :) Känns genast mycket bättre. Du är så underbart fin mot mig! <3

Var ute i fredags med Evelyn och My, hade faktikst mycket kul :) Även om dagen inte alls började bra :P Träffade Rille och Pada också. var ett bra tag sen :) Hade massa trevligt!

Skrev nyss klart min debattarikel, den är helt okay tycker jag ;) Blev nästan klar med matten också! Så lite duktig har jag varit. Har dock massa ont i ryggen, det är så typiskt att den ska börja spöka igen. Just nu när inget anat gör ont. Handleden och knäna har varit lugna nu ett tag, så börjar ryggen :/

Sökte en filmroll igår också :P Ska bli kul och se vad det blir av det :P
Sitter och lyssnar på deppmusik nu, tycker att det passa utmärkt bra för tillfället.

men man kan ju knappast säga att gårdagens vinnarlåt var en deppsång :) Den var det fullt ös i ;) Helt klart lätt låt som vann, tycker dock att Måns var underbart duktig också :D

That's all for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback