Du som var min bäste vän..

TeddyBjörnenFredriksson

Sitter hos älskling nu, han ska försöka plugga till sin tenta imorgon. Vi har nyss ätit god mat och jag har försökt spela lite WoW, gick bra ett lite tag, men sen satt jag fast igen :P Ska sova här inatt, ska ´bli massa mys, trots vårt vad :/ Men som sagt, ingen vet vad som kan hända ;) *ler finurligt*

Var i skolan för första gången idag denna veckan, var helt oki, men kände att jag inte mådde riktigt bra än :/ Ska kanske på utbildning i Kristanstad på söndag angående FN-rollspel. och det kan ju kanske bli kuligt :D

Imorgonbitti bär det av till våran underbara huvudstad, Stockholm. Ska besöka riksdagen, shoppa å besöka lite museeum och liknande. Ska bliva mycket trevligt :)

roser
Ja, vad händer annars.. ska skriva klart mitt historia arbetet, ska läsa 2 böcker å så imorgon så :) Ska väl upp vid 6 imorgon. Wiiiee så skönt det ska bli, hrm...

Tänkt massa idag, fast det jag tänkt på är knappast lämpligt att ta upp i en blogg som är offentlig. Men ändå. Pratatde lite med Jimmy innan, och det kändes massa bra :) Me like him mucho :P

ha en fin kväll å övriga dagar också...

That's all for me now..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback