Ge mig sommar och sol?

Ja, då har det verkligen gått långt om jag frågar efter sommar och sol. Längtar egentligen mest till ett annat land, god mat, stor dubbelsäng och goda drinkar tillsammans med min älskling, Jimmy. Ser verkligen framemot det, känns skönt på ett sätt. Har tittat efter lite resor idag också, tycker att Kreta låter fint :P

Har hunnit tänka massa idag, tankar blandat med smärta är dock inte den bästa kombinationen. Kom iallafall till doktorn och mitt ärende är skickat på remiss, så det lär väl ta ytterligare några veckor. Har dock fortfarande ont fast att jag tog piller (doktorn sa att smärtan skulle släppa efter 30 min - en timme) Men nej! Fortfarande ont.
Kunde dock varit värre, väntar på att mamma ska komma hem så jag kan kontrollera min temperatur så jag slipper oroa mig över det åtminstone. 
ska inte äta:
Äpple
Gurka
Päron
Fet mat
m.m...

Trevligt. Eller kanske inte :/ Imorgon ska jag vara hemma, ska föröska plugga lite. Känns dock som att jag har hyfsad kontroll på mitt liv(vilket inte hör till vanligheterna) Och det känns ju självklart bra.

Skulle nyss koka ägg, tog i sönder ett samtidigt som jag lyckades ta i sönder dörren dit man slänger skräp, så jag blev måttligt arg!  Nu kom mamma å elin hem. Ska nog äta nu. Kan jag ju behöva.

Har en rolig sak ovanpå allt elände. Jag och johannes ska inleda sångarnas musikfestival i maj med en scen ur Romeo och Julia. Sedan ska vi sjunga You and I ur Chess. Ska bli trevligt :)

Jag kom på idag att jag är otroligt trött på vissa människor, eller det har jag iof. vetat länge, men ändå. Jag känner inte ens den större delen av mina "vänner" längre. Det är säkerligen delvis mitt fel, men återigen frågar jag mig, hur kunde saker gå så fel?

Idag läste jag en underbar kommentar från mitt fantastiska ex, och jo du var till mer nytta än det. Det är delvis din förtjänst att jag är den jag är idag. Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. :)

Men Jimmy, det är du som är min älskade. Jag saknar dig varje minut jag är ifrån dig.

semester?


Kommentarer
Postat av: foppa

du behöver väll inte ljuga? "Fantastiska" men som sakt, vem är du då? eftersom jag har gjort dig till den du är idag? lycka till!

2007-04-10 @ 09:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback