I don't know what to say.

Jag är ledsen..

Jag vet ej.

Det var skönt att träna, hade enormt mycket energi att göra av med. Övningskörde hem sen. Det gick väl sisådär, var ett bra tag sen sist, men vi överlevde iallafall. Sitter fortfarande och skriver på min debattartikel, vet ej hur den blir, tycker nog argumenten är helt okay, men den känns ändå svag. Ska sitta å finjustera den i helgen. Bara jag får ner texten nu så är jag glad :)

Jag går och bär på en konstig känsla hela tiden, den har varit där nu ett tag. Kan inte direkt förklara den och ännu mindre förstå den. Tänkt mycket på Jimmy från Grekland, undrar varför han inte svarar mig längre. Känslan känns lite precis som då. Jag vet exakt hur den känns. Men inte varför.

Sitter och lyssnar på gammal fin, men deppig musik. Inger ett visst lugn tycker jag.

"If you don't know me by now, you will never know me" 

Det är mörkt ute, och det känns kallt ute. Är glad att jag sitter här inne och att jag snart ska ta en skön lång varm dusch. Och imorgon är det fredag och då ska det FESTAS! ;) Var ett tag sen sist!

"Young girl don't cry"

Frihet? Vad är det? är det att röra sig fritt?

Andra världar - behöver vi dem? Jag antar att svaret är ja.


Kommentarer
Postat av: Lucidor.blogg.se

Killar som man träffar i Grekland brukar ju alltid höra av sig!? Vad konstigt....

2007-03-08 @ 22:01:32
Postat av: My^^

Du vet att om det är något kan du snacka med mig. Våren kommer emma! Allt blir lättare :p.

2007-03-11 @ 23:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback