Inspiration av Frida.

Frida är en äkta inspirationskälla.

f?rs?k till outfit
Detta är då ett av mina försök till att försöka vara lika duktig som alla andra. Det gick väl lite sisådär. Men alla behöver man öva. Dock är inte öva min stil så får väl se hur det blir med det i framtiden?

Haft en massa massiv huvudvärk idag. Sovit i 3 timmar innan. Känns som om den börjar komma tillbaka igen :/

Gjorde också en lite sak om mig och jimmy, den blev väl inte heller så bra. Snarare riktigt kass, men budskapet var fint (a) Och som sagt, det är ju tanken som räknas.. SÅ DET SÅ!

Nej, dte blir väl sängen snart om man överhuvudtaget ska orka med morgondagen. Jag vill ha onsdag, då ska Jimmy kommer tycker jag!
Onsdag nu?

Detta är mitt försök!

emma och jimmy

Kommentarer
Postat av: Frida

DU ÄR SÅ BRA ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback