Jag vill åka nuuuu!

Ha varit hemma idag också.. Blir skola imorgon förmodar jag. Känner dock mig en aning stressad inför imorgon, men det löser sig!

Jag vill i vilket fall åka på resa till Kreta nu med min älsk. Vi har verkligen hittat ett underbart fint litet hotell. Jag hoppas och ber till Gud(om det nu finns någon) att det kommer finnas rum kvar senare..

Men nu blir det snart dusch, sedan sängen! Här får ni ett litet smakprov! :P

hotell3hotell2hotell

UNDERBART, ELLER HUR? mmmmm jag längtar!!

That's all for now.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh! vad mysigt det ser ut :). hoppas du mår bättre snart gumman.

2007-03-22 @ 16:06:06
Postat av: tessi

ååh så mööjsigt emmo.. åk åk åk med dig

2007-03-24 @ 12:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback