Ny vecka.

Denna vecka ska inledas med kärlek och harmoni. Vi ska alla kämpa för en bättre miljö där vi kan trivas tillsammans...
UTAN SPANKME! *dooh* grymt tråkigt i skolan utan sm dock.

Men jag är lugn nu :) Är dock sugen på fika och fint väder!

Sitter i skolan nu, ska snart få reda på hur den muntliga redovisningen gick. Det ska bli lite trevligt.

Idag blir det kör och plugg. Sen vill jag sova.

Fick precis tillbaka de muntliga nationella proven (dock bara övningen) men fick MVG iallafall och det är underbart :P

VIll ha onsdag nu så att min älskling kan komma hem till mig också nanna med mig :D Känns inte alls kul att sova ensam längre.. *hrm*

          
                        

skjut mig i hjärtat?


That's all for me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback