Sommar?

pink2

Det är fruktansvärt kallt på morgonen :/ sedan blir det genast mycket varmar. Tyccker det blir så jobbigt är man måste ha vinterkläder på morgonen, och senare känner man för vårkläder. Aja, I-landsproblem.
Sitter just nu och skådar hur vår katt Texz beundrar sin egen spegelbild :) var faktiskt riktigt kul att se.

Höll mitt tal idag, usch det gick verkligen inte alls bra.  Jag som hade ett säkert MVG på genomgången. usch.

Vet inte var min mamma är heller?Jag som ska vara på kören om en timme :/

KOmmer bli en fruktansvärd vecka, har endast ett få dagar kvar att skriva klart mitt arbete, tur att jag vet att jag klarar det.. kommer dock bli en massa massa långa nätter... :/ Jaja, orkar inte skriva mer nu tror jag...

Jag och Frida har mysplaner också! Vår ide är NICE! Iallafall om man frågar mig (a)

Hur vet man om man älskar någon? Många verkar bara veta.. Kanske är det så att man mognar dessto fler förhållanden man har och märker att allt inte är svart och vitt ?

That's all for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback