ÅSKA!

Vaknade vid 5 imorse, fy tusan vad det åskade. Blev ju till å med lite rädd. Jag tog Sköldis och gömde mig under täcket. Tänkte först messa älskling, men kom på att han måste sova :/

Ska snart iväg till skolan, kommer att bli lite sen :/ Men jag hoppas att det inte gör något :) Jag är nästan aldrig sen :P

Ringde till Moroten idag, hade inget jobb där. "Men hoppet är inte riktigt ute än", kan hända att de ringer in mig några dagar under sommaren, och jo man kan ju alltid hoppas. Jag är verkligen i stort behov av pengar!

Kan tänka mig göra i princip vad som helst (inom lagliga gränser) Får inte jobba som naken modell för mamma heller :P Men allt annat verkar väl rimligt! Har redan fått några förslag, fast jag måste nog tänka igenom de ännu en gång. Ska iallafall ner till affären å sätta upp en lapp där det står "JOBB SÖKES" och sen att jag gör vad som helst! Man kan ju alltid hoppas att jag har turen med mig. Om jag sätter upp i hela skåne, då måste ju iallafall någon nappa? ;)

nej, nu ska jag nog ner å sminka mig. Går mellan 10-14 idag! Såna tider tycker jag om!

That's all for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback