JOBB SÖKES!

JOBB SÖKES!




JOBB SÖKES!
Jag är en glad, trevlig och ambitiös tjej på 18 år som letar lite extra jobb för att tjäna ihop pengar till en resa. 




Jag kan arbeta som barnvakt, servitris, putsa fönster eller hjälpa till med trädgårdsarbete.   





Jag har sedan sjunde klass sjungit på Ängelholms musikskola och sjunger för nuvarande i två körer samt





solosång. Om det skulle finnas något tillfälle för sång skulle jag gärna ställa upp.





Jag har under de senaste åren varit med i talangtävlingar runt om i Skåne, sjungit på konserter i Sverige men även




i Polen och snart i London, på begravningar, bröllop och dop.  





Är ni intresserade kan ni höra av er till:
 Emma Landgren


[email protected]



Jag i Grekland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback