Jupps.

Onsdag idag, har sovmorgon tills imorgon kl 12. Sedan slutar jag 12:20 om jag vill.
Tänkte dock gå upp i tid, åka in till stan och fixa mig ett nytt pass. Det lär ju behövas. Behöver fixa körskolan också.
men är sur just nu, av någon anledning....

Har sökt lite jobb idag, förösker vara positiv, men att vara medveten om hur mycket pengar man behöver gör ju knappast saken bättre. Fickockså veta att jag inte skulle rekommenderas att läsa engelska C, (jippi) vilket jag valde som extra kurs. Känns verkligen bra :) Men va fan, jag gillar att göra så som jag inte bör.
Har övat på min sång också, måste ringa kantorn imorgon, samt höra av mig till Agneta. (massor att göra)

Imorgon ska jag till Lund också, men måste räkna matte också. Men har ju "bara" tre kapitel att räkna kvar (samt förstå) Lätt som en plätt? Eller?!
Har onödiga och irriterande ticks för mig också nu förtiden, både med käken å ögat. Irriterande som fan :/ damn.

Kanse skulle jag valt franska 4 sitället? Jag gör ändå alltid fel val?

Målat naglarna blåa också, undra om Evelyn blir glad nu? *hrm*

+ det hade varit jäkligt kul att skicka in ett brev till "bonde söker fru" Bara för att, tänk om man hade kommit med. Fan va fränt :P haha!

Har vanlig ångest också, har ingetatt göra. Inget plugg. enda jag kan göra är i princip att slappa! :( Det enda nyttiga är att träna. men kan tyvärr itne träna 24/7.. så där har jag ett stort problem.. Har iallafall förhoppningsvis redan säkrat 2000 kr. bara 8000 kvar :) Jag är positiv!

Men återigen, I need a JOB! Please give me one?

That's all for now.

         

Kommentarer
Postat av: Ebelle

Haha! Stackars dig, Emma - "inget plugg"! Ja, jag blev jätteglad, för jag såg ditt blåa nagellack idag. ;) Grrrrr!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback