Ovanlig dag.

Jo, okay jag vet att jag är kass på att uppdatera mig, men jag har ju faktiskt ett liv ;)

I helgen hade jag, Evelyn, My och Frida tjej middag i PÅARP! Var riktigt mysigt med lövbiff, potatisgratäng, vin och chokladpudding! För första gången blev jag slagen i SINGSTAR! av alla.. kul! Jag skyller på att vi typ bara sjöng rock :/ och det är inte min starka sida (a) Åkte hem på kvällen och då satt Jimmy i bilen och väntade på mig!
Hade en mysig kväll med godmiddag och vin å lite annat smått och gott med jimmy på lördagen och söndagen var det mest slappe och min sista sång konsert.

Kom hem från Paris förra tisdagen (en vecka sedan imorgon) Måste säga att det faktiskt var helt underbart, långt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig! Hade kul i princip hela tiden, fick sova med Philip och såg en massa fina saker :D Men viktigast av allt, jag köpte 2 par skor :D wiee.. helt underbart söta fantastiska röda och ett par vita lackskor!! Tyckte man lärde känna gammalt folk på nytt och jag lärde mig att dricka öl! (Philips fel ;) Vill absolut åka tillbaka dit! dock nog med min partner.. Kanske nästa år? Eller vad sägs älskling? ;)

Idag har dagen varit för bra för att vara sann :/ Imorse var jag lite deppig, men det ändrades ganska snabbt. Såg på film första lektionen, andra lektionen betygssnack med Pär! MVG!!! :P
Lunch! Gick och pratade med Fredrik, usch vad nervös jag var.... men även det löste sig! Jag tänker inte vara tyst på EN ENDA lektion i framtiden! I promise!! tack Fredde :P (kan jag kalla dig det?)

Som om inte det vore nog, så behöver jag inte komma till VM lektionen imon och göra provet ! Haha! Mitt betyg sattes genom arbetet och oppositionen! UNDERBART! Jag är glad.

De andra ämnena vet jag ej, men kan nog räkna ut det. jag ska inte klaga iallafall.
Tyckte dock lite synd om Frida, du bara försvann idag. Jag hoppas du mår bra! Och du är massa duktig! <3

Sedan för att hoppa över till min älskling, som jag för övrigt är mycket kär i, så tror jag på dig! Jag hoppas att du snart får rätt på matten.. Vi verkar båda ha "samma problem" även om det inte direkt är på samma nivå :P
Matematik båda iallafall!
Slutar skolan nästa vecka! Förstår inte det dirket, vet ej om jag vill sluta...
Men återstår att se,

OM NÅGON HAR ETT JOBB ELLER TVÅ ATT ERBJUDA SÅ FINNS JAG TILL ERT FÖRFOGANDE!


that's all for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback