Vetenskapliga metoder.

Kl är snart 12:00, och lektionen ska då börja. (rättare sagt nu) -skriver senare (a)

fortsättning. kl är nu snart 4 timmar senare än förra gången och jag är hemma nu ;)

Har hänt en massa sedan jag skrev sist, har dock inte haft tid att sätta mig ner och skriva om vad som försegår. Jag och Jimmy har det bättre än någonsin och jag tycker om honom så väldigt mycket :) Det är nu mindre än 3 månader tills vi åker till Kreta :D
Idag är det den 14 och på fredag ska jag till Paris (sålänge inte strejken blir av/håller i sig) Typiskt nog ska det vaar strejk tors-sön. Lönt? Nej. Men för att vara positiv så åker vi inte har jag mer pengar över till annat :P För nu är det så att jag ska till London den 14 juni :/ haha.. om en månad alltså. Skulle ju inte med från början, men frestelsen blev för stor. Så man kan väl enkelt säga att jag är i enormt stort behov av pengar. Så på ett sätt skulle det vara bra om Paris inte blev av :/ Men samtidigt har man längtat efter detta hur länge som helst!

Pluggar annars väldigt mycket, kanske för mycket. Tycker aldrig att jag är ledig direkt. Önskar att jag hade haft ett jobb i sommar dock.. hade varit skönt om man vetat vad man skulle göra.
Ska iallafall sätta mig och skriva min "sånglapp" :D

Jaja, vad bör mer skriva, kanske bör man kommentera Eurovisonsongcontest? Eller kanske inte, alla vet ju ändå vad alla tycker.

Slutar snart skolan, 3 veckor på torsdag. Inte helt fel faktiskt. :D
Nej nej, snart blir det väl plugg innan det blir träning.

Ha det underbart!
That's all for now.
hotellet3
hotellet2
hotellet

JAG LÄNGTAR!!! <3

Kommentarer
Postat av: Ebelle

Ja, det ska bli spännande att se om vi nu kommer iväg... :D Haha!

Postat av: Ebelle

Ja, det ska bli spännande att se om vi nu kommer iväg... :D Haha!

2007-05-14 @ 22:45:51
URL: http://toomuchisnotenough.blogg.se
Postat av: frida

kommer sakna er som attan :/ ha så kul :D <3

2007-05-17 @ 15:46:50
URL: http://queenofheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback